نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

بابادی: سقف حقوق دریافتی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ۱۰ میلیون است | رسیدگی‌ها در حد یک تیم قهرمان نیست

  • کد خبر: ۱۷۴۶۶۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
بابادی: سقف حقوق دریافتی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ۱۰ میلیون است | رسیدگی‌ها در حد یک تیم قهرمان نیست
بازیکن مشهدی تیم ملی والیبال نشسته گفت: رسیدگی مالی به تیم ملی والیبال نشسته در حد یک تیم قهرمان نیست. سقف حقوق دریافتی بازیکنان تیم ملی ۱۰ میلیون تومان است که مالیاتش هم از آن کسر می‌شود.

مهدی بابادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: شرایط خوبی در مسابقات داشتیم. در روز‌های نخست مشکل تغذیه داشتیم و ذائقه بازیکنان با غذا‌های کشور قزاقستان سازگاری نداشت، اما عادت کرده‌ایم سریع خود را وفق دهیم.

برای بازیکنان قدیمی والیبال نشسته هنوز جایگزین خوبی پیدا نشده است

وی افزود: میزبانی مسابقات نیز به نحو شایسته‌ای انجام شد. تیم‌هایی که در این تورنمت شرکت کرده بودند زمان می‌برد تا به سطح آسیا برسند. تیم ملی نیز شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد. تیم ملی نیز برنامه جوانگرایی داشته، اما ثابت شد که برای بازیکنان قدیمی هنوز جایزگین خوبی پیدا نشده است.

بازیکن مشهدی تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: آمادگی بازیکنان در شرایط اردو‌ها برای مسابقات المپیک و مسابقات جهانی است، از همین رو در مسابقات آسیایی یک پله بالاتر از تفکرات تیم‌های آسیایی ظاهر می‌شویم.

بابادی در خصوص کسب عنوان کامل‌ترین بازیکن این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: کسب این عنوان منوط بر راندمان، دریافت و پاسور خوب تیم است. هر عنوانی که کسب شده به دلیل عملکرد خوب سایر بازیکنان تیم ملی بوده است، اما در نهایت زیباترین موضوع قهرمانی تیم ملی بوده که افتخاری برای کشورمان کسب کردیم و حال مردم را بهتر کردیم.

وی در خصوص پرداخت پاداش مسابقات جهانی بوسنی به بازیکنان تصریح کرد: هنوز پاداش مسابقات جهانی بوسنی پرداخت نشده است. مبلغ آن حدود ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. به لحاظ مالی قابل مقایسه با سایر ورزش‌ها نیستم و بیشتر هدف ما قهرمانی و جایگاه والیبال نشسته در میان مردم است، اما شرایط مالی و معیشتی بازیکنان مهم است.

بابادی با اشاره به اینکه رسیدگی مالی به تیم ملی والیبال نشسته در حد یک تیم قهرمان نیست، گفت: فدراسیون برای بازیکنان یک حقوقی مشخص کرده که وقتی در اردو‌ها هستیم آن را پرداخت می‌کند. فدراسیون به بازیکنان تیم ملی ماهانه حدود یک میلیون تومان حقوق می‌دهد، وقتی در اردو قرار داریم هر ماه حدود ۸ میلیون تومان به آن اضافه می‌شود که مالیات آن هم از آن نیز کسر می‌شود. این میزان دریافتی برای بازیکنان متفاوت است، اما سقف حقوق دریافتی برای بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ۱۰ میلیون تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->